Sākums Organizatoriskie jautājumi Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” žūrijā ir 12 autoeksperti

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” žūrijā ir 12 autoeksperti

23/04/2020
Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” žūrijā ir 12 autoeksperti

Žūriju veido autožurnālisti, autoservisa vadītājs, autoinžinieris, autoparka atbildīgā amatpersona, autosportisti un auto nozares eksperti.

Korona vīrusa ierobežošanas pasākumus valstī un pasaulē ir ieviesuši korekcijas arī konkursa “Latvijas Gada auto” norisē un žūrijā. Ņemot vērā pulcēšanās ierobežošanas pasākumus, auto vērtēšana notiks ar individuālo testa braucienu palīdzību. Lai individuālā vērtēšana notiktu pēc iespējas kvalitatīvāk un lai būtu pieejams optimāls testa dienu skaits, konkursa žūrijas sastāvs tika samazināts vairāk kā par 50%.

Katram žūrijas biedram ir pienākums izbraukt ar visiem konkursam pieteiktajiem automobiļiem, pretējā gadījumā konkrētais žūrijas biedrs nekvalificējas balsošanai.

Testējot auto ir jāievēro Latvijas Republikas ceļu satiksmes noteikumi. Katrs žūrijas biedrs ir personiski atbildīgs par savas rīcības sekām konkursa pasākumos.

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” žūrija ir 12 autožurnālisiti un autoeksperti:

Agris Staņēvičs, Latvijas Autoinženieru asociācijas valdes loceklis:
Vairāk kā 25 gadi autobiznesā: pārdevējs, pārdošanas vadītājs, uzņēmuma vadītājs. Esmu bijis vairākus gadus autotirgotāju asociācijas prezidents.

Aldis Zelmenis, autožurnālists

Atis Jansons, autožurnālists un “Latvijas Gada auto 2021” žūrijas priekšsēdētājs:
Konkursa “Latvijas Gada auto” dibinātājs 1997.gadā un žūrijā kopš 1997. gada. “Latvijas Avīze” žurnālists.

Guntars Pulss, auto žurnālists un “Profi Latvija” galvenais redaktors:
Auto un citas tehnikas žurnālists dažādos preses izdevumos kopš 1994. gada.

Ingars Tenis, autožurnālists, “TVNET Auto” redaktors:
Pārstāvu vienu no lielākajiem Latvijas interneta medijiem – TVNET -, kur atbildu tieši par auto jaunumu nodaļu. Jau 15 gadus ar vienu kāju auto pasaulē un esmu gatavs dot iespēju sevi jebkurai mašīnai, jo katrā vienmēr ir kaut kas labs.

Jānis Rapa, “Tet” SIA infrastruktūras atbalsta nodaļas vadītājs:
Vairāk nekā 25 gadu pieredze darbā ar autoparkiem. Automašīnas interesē gan kā pārvietošanās līdzeklis, gan kā palīgs darbā, gan arī kā mākslas darbs. Katrā automašīnā cenšos atrast kaut ko labu, ievērības cienīgu.

Juris Zvirbulis, autokluba “LAMB” prezidents:
Ilggadējs žūrijas loceklis

Normunds Avotiņš, autožurnālists

Raimonds Volonts, “V4motors” SIA valdes loceklis, STZELNA valdes loceklis, LAIA valdes loceklis:
26 gadu pieredze autoremonta uzņēmuma vadībā, 10 gadu pieredze auto nozares sabiedrisku organizāciju vadības sastāvā, 6 gadi rallija pilots, 20 gadi sporta un auto fotogrāfs.

Raimonds Zandovskis, autožurnālists,  “DELFI Auto” redaktors:
Par automobiļiem interesējas jau kopš bērnības. Tā nu sanācis, ka līdz ar darba gaitu uzsākšanu šī interese kļuvusi arī par profesionālu nodarbi. Vēl studiju laikos ar domubiedru izveidoja BMW markas automobiļu īpašnieku vortālu BMWPower.lv, kuram nu jau ir 18 gadi. Turklāt arī vairāk nekā 15 gadus ir “DELFI Auto” redaktors.  Jaunus automobiļus izmēģina un vērtē jau vairākus gadus.

Roberts Jansons, autožurnālists, “Tavs Auto TV” galvenais redaktors:
Autožurnālists ar vairāk nekā 20 gadu stāžu.

Toms Timoško, autožurnālists un “Auto Bild Latvija” redaktors:
Ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi auto nozarē un svaigu skatījumu uz auto industrijas tendencēm.

Konkursu “Latvijas Gada auto” kopš 2012.gada organizē Māris Ozoliņš, portāla iAuto.lv redaktors.