No 9. jūnija preses tirdzniecības vietās pieejams ikgadējais žurnāls-katalogs “Latvijas Gada auto 2017”, viens no retajiem auto izdevumiem Latvijā. 128 lappušu biezajā numurs veidots, lai būtu interesants gan jaunu auto pircējiem, gan arī pārējiem autovadītājiem, kuri seko līdzi auto nozares jaunumiem un interesējas par satiksmes drošību un problemātiku, braukšanas paradumiem un tehnoloģijām.
Atskatoties uz
notikušo konkursu “Latvijas Gada auto 2017”, žurnālā-katalogā iespējams
iepazīties ar 22 jaunākajiem, Latvijā pieejamajiem modeļiem – konkursa
dalībniekiem. Atrodama būtiskākā tehniskā informācija, kā arī lasāms Latvijas
auto nozares profesionāļu viedoklis par automobiļa īpašībām un piemērotību
pircējiem.
“Nav svarīgi, vai
tie ir mazās klases vai premium segmenta pārstāvji – mēs rakstām par jebkuru
jaunu modeli, kurš ir pieteikts konkursā. Žūrijas pārstāvji brauc ar katru no
tiem un sniedz savu vērtējumu, tā nodrošinot dažādas atsauksmes, kas balstītas
katra eksperta pieredzē un novērojumos,” tā žurnāla-kataloga priekšvārdā stāsta
konkursa “Latvijas Gada auto” organizators Māris Ozoliņš. Šos automobiļus
vērtēja 24 auto nozarē kompetenti žūrijas biedri – autožurnālisti, Latvijas
lielāko autoparku vadītāji, , inžinieri, nozares organizāciju vadītāji,
autoservisu īpašnieki un autosportisti ar lielu pieredzes bagāžu.
Žurnālā-katalogā
“Latvijas Gada auto 2017” var lasīt apskatus un viedokļus par Opel Astra, Opel
Mokka X, Nissan Navara, Mazda MX-5, Ford Edge, Ford Mustang, BMW X1, Renault
Megane, Renault Talisman, KIA Sportage, Volkswagen Tiguan, Volvo S/V90, Hyundai
Ioniq, Mitsubishi L200, Audi Q2, Audi A5 Coupe, Peugeot 3008, Peugeot
Traveller, Toyota RAV4 Hybrid, Toyota Hilux, Lexus RX un Škoda Kodiaq.
Šī gada numurā
daudz runājam par tehnoloģijām. Autokluba “LAMB” prezidents Juris Zvirbulis
skaidro to, kāda nozīme ir modernajam drošības aprīkojumam mūsdienu
automobiļos. Arī Latvijas Autoinžinieru asociācijas prezidents Raitis Mazjānis
iepazīstina tehnoloģiju attīstību automobiļos un atbild uz jautājumu par to,
vai šobrīd autobūve ir revolūcijas priekšā. Vai varbūt tā jau notiek? Nākotnes tehnoloģiju klātesamību “Tesla Model
X” veidolā izmēģina portāla iAuto.lv redaktors – pirmais šī unikālā automobiļa
tests Latvijā.
Konkursa “Latvijas
Gada auto” žūrijas priekšsēdētājs, autožurnālists Atis Jansons savukārt vērš
uzmanību uz mums visiem aktuālām tēmām par transporta nodokļiem, automobiļu
ārējo apgaismes ierīču lietošanu, riepu maiņu. Bet par skarbākām tēmām – ceļu
satiksmes negadījumu statistiku un to, kā novērst karu starp ceļu satiksmes
dalībniekiem raksta satiksmes tieslietu eksperts Oskars Irbītis.
Mūžīgais strīds
par to, kādu dzinēju izvēlēties – benzīna vai dīzeļa. Pie tā atrisināšanas
ķēries Edgars Utāns, AS “Latvenergo” transporta funkcijas direktors. Savukārt
Rīgas Tehniskās universitātes Automobiļu katedras docents populārzinātniskā
veidā pastāstīs, kāpēc bremzējot mēs patērējam vairāk degvielas, nekā dinamiski
ieskrienoties. Ir ko lasīt un pārdomāt!
Jaunais
žurnāls-katalogs “Latvijas Gada auto 2017” ir 128 lappušu biezs un no 9. jūnija
nopērkams lielākajās preses tirdzniecības vietās par 2,98 EUR.